HTML

Clean Out The Closet

Lemar az ideg a seggedig? Belebújtál a szopómaszkba? Köcsög a főnök? B@sztat a tanár? Felhúztak a bkv-n? Hülye a csajod? Seggfej a pasid? Vagy csak simán szar napod van? Írd ki magadból! Itt elmondhatod, megoszthatod mindenféle negatív következmény és felelősségvállalás nélkül! A társadalom válaszol! ;) Ha kedvet kaptál, hogy kipakold ami a lelkedet nyomja, akkor dobj egy mailt a pucoldki@googlemail.com-ra!

Friss topikok

Linkblog

murphi

2010.02.02. 15:39 Lélekturkász

Akkor lőttem volna fejbe magam, amikor kitaláltam, hogy nem csak magamnak írok blogot... akkor... :D és amikor ne adj isten írnék, akkor meg pont idejön... hogy a fene vinné már el... nem mintha róla akartal volna írni, de bazmeg...írni akartam... ő meg pontidejön, mörfi meg bassza megmagát... oszt kész...

 

2 komment

Címkék: én és mindig mér mörfi

A bejegyzés trackback címe:

https://shitbox.blog.hu/api/trackback/id/tr831722907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evoé (törölt) 2010.02.02. 15:51:11

Ti hülyébbek vagytok mint én ,na ez is ritkaság.És még én sírok .huh.
süti beállítások módosítása