HTML

Clean Out The Closet

Lemar az ideg a seggedig? Belebújtál a szopómaszkba? Köcsög a főnök? B@sztat a tanár? Felhúztak a bkv-n? Hülye a csajod? Seggfej a pasid? Vagy csak simán szar napod van? Írd ki magadból! Itt elmondhatod, megoszthatod mindenféle negatív következmény és felelősségvállalás nélkül! A társadalom válaszol! ;) Ha kedvet kaptál, hogy kipakold ami a lelkedet nyomja, akkor dobj egy mailt a pucoldki@googlemail.com-ra!

Friss topikok

Linkblog

Good Morning Sunshine!

2010.01.28. 09:59 RománKontár

Szájbakúrt egy reggelem volt mondhatom! Az még hagyján hogy a tegnap este folyományaként kibaszott másnaposan keltem ez mind semmi. A reggeli rutinom is kicsit megcsorbult a társasági élet buktatóin! Konkrétan rákúrtam az ajtót Turkászra! Miért??? oh hiszen dúl a szerelem! ez így is van dúl! szerelem az van! csak éppen elegünk is! legalábbis mostmár nekemis. 4 napja nem lehet beszélni az én sziporkázó kedvesemmel NE kérdezzétek hogy miért. Én sem vagyok biztos benne! Túl sokat vagyunk együtt ez a nagy harci igazság. Egy életet élünk ketten vagy mi! Ezenkívül hozzácsapódik az a kellemes tulajdonság hogy ha ő ideges azt bántja akiről tudja hogy szereti. Én pedig mivel ezt tudom eltűröm neki mert szeretem és amit Ő ki is használ! Ahelyett hogy jó alaposan elküldeném a faszba! Ez ma reggel sikerült is némi ajtócsapkodás kiséretében! Maga a pohár lassan telt be de betelt! Nyugodt gyerek vagyok nehéz kihozni a sodromból de ma reggel sikerült! Kurvára kiakadtam és elküldtem a faszba! JÓL esett! Jelentem visszatért a csibészes mosoly az arcomra:D Mostmég az ideg táplálja de végre magamhoz tértem! Én nem fogok senkit sem megfojtani! Faszom a nagy szerelmebe ha a másik fél a fejére képes nőni az embernek! Ez az átka annak hogy egyenrangúként kezelsz egy ugyanolyan erős embert! NEM szabad! Férfiak kapjátok fel az alsótextilt és fényezzétek ki a szerszámot benne mert a csajokat sajnos sakkban kell tartani! 

Némi öröm az Ürömben hogy tegnap sikerült jelentkeznem egy fasza melóra Albionban és ma már vissza is jeleztek hogy megkapták nyomtatták és várják már h beszélgessünk! Tudom hogy lófaszt se ér ez még de legalább már valami történik munkafronton!

 

Remélem ennek Turkász is örülni fog!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shitbox.blog.hu/api/trackback/id/tr851708430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lélekturkász 2010.01.28. 11:04:34

Leszarom ezt az egészet kibaszott magasról....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RománKontár 2010.01.28. 11:12:02

Köszönjük az építőjellegűt!

Lélekturkász 2010.01.28. 11:50:10

@majomdroid: nem volt ez mindig így.. és nem is lesz mindig így... kitudja...
süti beállítások módosítása