HTML

Clean Out The Closet

Lemar az ideg a seggedig? Belebújtál a szopómaszkba? Köcsög a főnök? B@sztat a tanár? Felhúztak a bkv-n? Hülye a csajod? Seggfej a pasid? Vagy csak simán szar napod van? Írd ki magadból! Itt elmondhatod, megoszthatod mindenféle negatív következmény és felelősségvállalás nélkül! A társadalom válaszol! ;) Ha kedvet kaptál, hogy kipakold ami a lelkedet nyomja, akkor dobj egy mailt a pucoldki@googlemail.com-ra!

Friss topikok

Linkblog

Fulladásos halál kifordítva... én fulladozom, mást ölök meg...

2010.01.28. 11:49 Lélekturkász

Mer amúgy meg mindenki dögöljön meg... Szanaszét vagyok forgácsolódva... s persze jönnek a tanácsok is ezerrel, hogy így tarts ki, meg úgy tarts ki, meg szeressed a Kontárt, meg ne legyetek együtt ennyit, meg legyek elfogadóbb... Meg hogy azt csinálom, hogy van valaki aki 80%-ban megfelel, a 20%-ot lelkesedésből hozzáépítem, majd egyszer csak nincs kedvem lelkesedni és rombolok. Ok... tegyük fel hogy ezt csinálom, és?!?!?! Ebből mégis hogyan kellene kimásznom???? Ne álljak össze csak TÖKÉLETES férfiakkal??? Olyan van?? Lesz??? Soha... meg úgy eleve...

Persze kapok olyan véleményt is, hogy akárhogy akarom, nekem nem a Kontár életem szerelme... és most még szerelmes vagyok, és enyomom magamban azt, amit el... de ez majd ki fog bukni... hát tudomisén... Nem tudok semmit, csak azt, hogy most épp megfulladok ettől az egésztől, és agyonnyom...

Ott van Kitiara... ő meg folyamatosan azt nyomja, h miért nem kell nekem , hogy kinyalják a seggemet, meg minden óhajomat lesse, mikor az mindenkinek kell... hát bazmeg, mer nekem nem kell ez!!!!!!!!!! .. ... .. .. . . . . . .. . . . Nem tudom már úgy tisztelni ezt az egészet...  akkor meg a nagy büdös fene megeszi az egészet... És akkor erre építsek?!?! Erre építsünk??+?!?!?! Mit???!?!?!

....

 

....

 

 

 

...

 

 

 

vááá megyek  a faszba...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shitbox.blog.hu/api/trackback/id/tr521708731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása