HTML

Clean Out The Closet

Lemar az ideg a seggedig? Belebújtál a szopómaszkba? Köcsög a főnök? B@sztat a tanár? Felhúztak a bkv-n? Hülye a csajod? Seggfej a pasid? Vagy csak simán szar napod van? Írd ki magadból! Itt elmondhatod, megoszthatod mindenféle negatív következmény és felelősségvállalás nélkül! A társadalom válaszol! ;) Ha kedvet kaptál, hogy kipakold ami a lelkedet nyomja, akkor dobj egy mailt a pucoldki@googlemail.com-ra!

Friss topikok

Linkblog

amorf ördögök

2010.02.02. 13:05 majomdroid

"Remegve várok, egy utcasarkon állok
Hiába keresem, nem látom őt
Őt, csak őt, csak őt keresem én
Mikor jön már végre énfelém?

A városban élek, egyedül vagyok
Járom az utcákat, rá gondolok
Ő, csak ő, csak rá gondolok én
Hogy szólítom majd a nevén?

Egy kocsmában vagyok, a pupilláim nagyok
Meresztem a szemem, nem látom őt
Őt, csak őt, csak őt kívánom én
Hogy fogom majd átölelni én?

Szombat van, este, a parton bolyongok
Lámpák fényében utána kutatok
Őt, csak őt, csak őt imádom én
Mikor lesz már végre az enyém?

A hídon merengek, alattam a folyó
Egy férfi lép mellém, de nem hozzám való
Fúj a szél, hajamra hull a hó
Szerelemben élni volna jó.

Fúj a szél, hajamra hull a hó
Szerelemben élni volna jó."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shitbox.blog.hu/api/trackback/id/tr211722464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása